Tiedote syyskokouksen valinnoista

20.11.2018

Lämmin kiitos runsaasta osallistujamäärästä syyskokoukseen 18.11.2018!

AMERIKANCOCKERSPANIELIT RY TIEDOTE

Amerikancckerspanielit ry:n syyskokous pidettiin Hämeenlinnassa 18.11.2018.

Vuosikokouksessa valittiin toimihenkilät yhdistyksen hallitukseen erovuoroisten tilalle.

Puheenjohtajaksi vuodelle 2019 valittiin Tiina Nuutero

Hallituksen varsinaisiksi jäseniksi valittiin

Sirpa Qureshi

Riikka Patana

Outi Heikkinen

Sanna Vartiainen

Marjatta Koivisto

Varajäseniksi valittiin

Nora Rajala

Milka Aallonen

Saana Pirinen

Lämpimät onnittelut valituille!

Vuosikokouksessa äänestettin myös PEVISA:sta.

Äänestyksen voitti Marjatta Koiviston esitys:

Pentujen vanhemmista tulee olla astutushetkellä voimassa oleva silmä- polvitarkastuslausunto sekä lonkkakuvauslausunto. Silmätutkimuslausunto ei saa olla 12 kk vanhempi. Perinnöllistä kataraktaa tai PRA:ta sairastavan koiran jälkeläisiä ei rekisteröidä. Rekisteröinnin raja-arvona on patellaluksaation aste 1 ts. koiran, jolla on todettu patellaluksaationaste 2-4, jälkeläisiä ei rekisteröidä. D-lonkkaisella koiralle on käytettävä A-tai B-lonkkaista parituskumppania. Tämä vaatimus on voimassa myös käytettäessä ulkomaista urosta.

Uusi PEVISA astuu voimaan 1.1.2020.

Vuosi 2019 tullaan menemään sekä PEVISA:n että JTO:n osalta nyt voimassa olevilla.