Kasvattajalistan päivitys 1.5.2021

15.4.2021

Kasvattajalistan päivitys 1.5.2021

Kaikilla amerikancockerspanielit ry:n jäsenenä olevilla kasvattajilla on mahdollisuus saada yhteystietonsa veloituksetta yhdistyksen kotisivuilla olevaan kasvattajalistaan.

Lista kaipaa kokonaisvaltaista päivitystä, sillä listalla on paljon vanhentuneita yhteystietoja, sekä sellaisia kasvattajia, jotka eivät kasvata enää aktiivisesti rotua. Jotta saamme listan ajan tasalle, lista uusitaan 1.5.2021.

Mikäli haluat pitää yhteystietosi kasvattajalistalla, lähetä sähköposti osoitteeseen jenkkiyhdistys@gmail.com 1.5.2021 mennessä. Yhteystietojen ollessa ajan tasalla riittää kuittaus, että haluat pitää yhteystietosi listalla. Jos yhteystiedoissa on päivitettävää, voit kertoa samalla päivitystarpeesta.

1.5.2021 jälkeen vanha lista poistetaan ja uudelle listalle lisätään vain niiden kasvattajien yhteystiedot, jotka ovat kuitanneet yhteystietojensa olevan ok tai ilmoittaneet päivitystarpeesta.

Kiitos yhteistyöstä!