Tiedote: Hallituksen kokous 1/2024

24.1.2024

Tiedote hallituksen kokouksesta 1/2024

Hallitus kokoontui etäyhteyden välityksellä keskiviikkona 18.1.2024 järjestäytymiskokoukseen. Kokouksessa käytiin läpi hallituksen työnjako ja toimikuntien kokoonpanot. Yhdistyksen puheenjohtaja on Sanna Vartiainen ja varapuheenjohtajana jatkaa Hanna Åby. Sihteerinä jatkaa Sirpa Qureshi. Rahastonhoitajaksi valittiin Tarja Sillanaukee. Jäsensihteerinä ja sponsorivastaavana jatkaa Heidi Kangas. Tiedottajana jatkaa Saana Pirinen. Muut hallitukseen kuuluvat varsinaiset jäsenet ovat Marjatta Koivisto, Johanna Puolitaipale-Kokkonen, Päivi Honkapää, Wilma Soudunsaari ja Sanni Ala-Uotila, sekä varajäsenet Laura Pitkänen ja Terhi Riihimäki.

Toimikuntien kokoonpanot pysyvät pääosin ennallaan, ja tiedot päivitetään pikimmiten kotisivuille. Toimikuntia voidaan myös tarpeen mukaan täydentää myöhemmin.

Erikoisnäyttely 2024

Hallitus keskusteli erikoisnäyttelyn järjestämisestä, ja kokouksessa sovittiin, että selvitämme mahdollisuutta siirtää erikoisnäyttely pidettäväksi viikkoa myöhemmin, Laukaa KR näyttelyn yhteyteen. Kokouksen jälkeen on selvitetty käytännön asioita Kennelliiton ja näyttelytoimikunnan kanssa, ja siirrolle saatiin puoltava päätös. Näyttelypaikan vaihdokseen päädyttiin, koska vapaana olevien, erikoisnäyttelylle sopivien paikkojen hintataso Tampereen seudulla oli huomattavan korkea ajankohtaan nähden. Kahden näyttelyn vetovoima on myös usein houkuttelevampi, ja saamme apua käytännön järjestelyihin KR näyttelyn toimikunnalta.

Vuoden 2024 erikoisnäyttely järjestetään lauantaina 13.7.2024 Laukaa KR näyttelyn yhteydessä. Tuomarina toimii Jan Zdaril, Tsekki. Ilmoittautuminen avataan alkuvuoden aikana ja tarkemmat tiedot julkaistaan yhdistyksen kotisivuilla.

Jenkit arvostellaan Laukaa KR näyttelyssä sunnuntaina 14.7., ja tuomarina jenkeillä toimii Frank Kane, Iso-Britannia.

Kevätkokous 2024

Kevätkokouksen alustavaksi päivämääräksi on sovittu 28.4.2024, ja paikkana Pohjois-Hämeen kennelpiirin kokoustila. Kokouskutsu lisätään kotisivuille heti, kun paikkavaraus on virallisesti vahvistettu.

Mejä-koe 2024

Amerikancockerspanieleiden rotumestaruuskoe järjestetään Multialla 18.5.2024. Lisätiedot julkaistaan kotisivuilla alkuvuoden aikana.

Club Show 2024

Club Shown ajankohta on sunnuntai 13.10.2024, paikkana Hollola (Lahen Murre -koulutushalli). Tuomarina toimii Amy Manser, kennel Nujax, Iso-Britannia.

Yhdistyksen kotisivut

Yhdistyksen kotisivut ovat uusinnan tarpeessa, ja sivut tullaan uusimaan kevään aikana. Hallituksen kesken on sovittu alustavaa työnjakoa materiaalien ja ulkoasun suunnittelun osalta. Nykyiset kotisivut ovat käytössä siihen asti, kunnes uudet sivut ovat julkaisuvalmiit.

Seuraava hallituksen kokous pidetään 6.3.2024.