Club Show ilmoittautumislomake 2023

Club Show 2023 ilmoittautumislomake

Club Show: Hollola 15.10.2023 -ilmoittautumislomake

Täytäthän kaikki pyydetyt tiedot huolellisesti lomakkeeseen. Ilmoittaja on vastuussa antamistaan tiedoista.

Ilmoittautumista ei hyväksytä ilman suoritettua ilmoittautumismaksua. Lomakkeen lopussa on kenttä, johon saa ladattua kopion maksukuitista. Ilmoittautumismaksut tilille: FI 33 5033 0320 0244 90 / Amerikancockerspanielit ry (viitteeksi viestikenttään teksti Club Show). Mikäli ilmoitat useampia koiria kerralla, voit suorittaa maksut kerralla ja kirjoittaa viestikenttään tiedon, mitä koiria maksettu summa koskee.

Tiedoston maksimikoko on 10 Mt.

Näyttelyilmoittautumiskaavakkeen on oltava lähetetty ja ilmoittautumismaksu maksettu viimeistään viimeisenä ilmoittautumispäivänä. Myöhästyneitä ilmoittautymisia ei oteta vastaan.

Vakuutan, että koirani on rokotettu ja tunnistusmerkitty voimassa olevien määräysten mukaisesti. Sitoudun noudattamaan Kennelliiton voimassa olevia näyttely- ja antidopingsääntöjä sekä niitä täydentäviä ohjeita.